Практичний психолог

Практичний психолог - Вороніна Леся Романівна 

 

 

ГРАФІК РОБОТИ

 
     Дні тижня Інтервали робочого часу  
 В навчальному закладі(психодіагностика, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, консультування, психологічна просвіта,навчальна діяльність )  Організаційно-методична робота, планування, звітність, опрацювання результатів досліджень, робота у навчально-методичних та наукових центрах, громадських організаціях, самоосвіта 
 Понеділок   8.30 - 13.30(5 год)  13.30-16.30(3 год)
 Вівторок   Методичний день  8.30-16.30(8 год)
 Середа    8.30 - 13.30(5 год)  13.30-16.30(3 год)
 Четвер    8.30 - 13.30(5 год)  13.30-16.30(3 год)
 П’ятниця    8.30 - 13.30(5 год)  13.30-16.30(3 год)
 

 

Основними видами діяльності психолога є:
Психологічна просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків.
Консультативна – методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку, практичного використання психології в організації навчально-виховного процесу.
Психологічна профілактика – своєчасне попередження відхилень в становленні особистосі, труднощів у міжособистісних стосунках, конфліктів.
Діагностика – психологічне обстеження дітей та підлітків їх груп та колективів, умов навчання та розвитку, виявлення дітей «групи ризику».
Корекція – здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень в психічному та особистісному розвитку школярів.
Реабілітація – надання психолого- педагогічної  допомоги  школярам, які перебувають у кризовій ситуації.
Психологічна експертиза – участь в оцінюванні нових технологій навчання та виховання, педагогічних інновацій.
Психологічна прогностика – розробка, адаптація і застосування моделей поведінки групи та особистості в різних умовах, прогнозування  психологічного розвитку дитини тощо.
Формування психологічної культури – вихованців, учні, педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють.